Loppi Blogbag Gravid & Baby

Jag är en sån lycklig tjej som har fått hem Loppi Blogbag Gravid & Baby! Den innehåller massor med produktnyheter som jag ska prova på!

Den innehåller följande:
 
* Philips Avent Natural nappflaska - deras mest naturliga flaska hittills då det är en bröstformad dinapp.
* Philips Avent Grown up cup - mugg med spillsäker ventil, perfekt för lillan när hon snart ska börja öva på att äta och dricka!
* Natusan first touch lotion - allt för att lillan ska få mjuk och skön hud.
* Natusan first touch bath - mild, flytande barntvål för nyfödda.
* Natusan first touch baby oil - skyddar och återfuktar.
* Natusan first touch zinsalva - bra vid irriterad hud.
* Folksams barnkit - innehåller bla plåster, solskyddskräm och brännskadegel.
* Rosa loppibag
 
Verkligen fina och användbara saker! Babyoljan har jag smörjt in lillans huvud med. Hon är så väldans torr om pannan samt att hon har lite skorv, så då är det bra att smörja! Ser fram emot att prova resten av sakerna! Eller, Folksams barnkit slipper jag gärna använda, men känns tryggt att ha utifall att. Vi vet ju alla att barn gör illa sig förr eller senare.
 
Stort tack Loppi!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0