Gardinbekymmer

Har inte lyckats få upp några gardiner i mitt kök än. Ärligt talat vet jag inte hur jag ska lösa mitt gardinbekymmer, kanske du kan hjälpa mig? På bilden nedan kan man se hur mina köksfönster är placerade och det är det smala fönstret på kortsidan som ställer till det för mig. Ska man bara ha en lång kappa längs de två större fönstren eller ska man på nåt vis försöka hitta en L-formad gardinstång så att gardinen täcker alla tre fönstren? Åh, jag blir tokig, vet inte hur jag ska göra för att det ska bli bra. Har försökt kika hur grannarna har gjort, men har inte lyckats se vad de hittat på.
 
Förslag emottages tacksamt!
 
 
 
 
 
 

Följ gärna min blogg på bloglovin så får du se hur jag gjorde med köksgardinerna!

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Kanske bara ha en blomma som ringlar runt det lilla fönstret?

2013-11-04 @ 13:39:50
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Bara en hissgardin i det stora fönstret? Och inte några gardiner i de andra?

2013-11-04 @ 15:20:48
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Jag skulle nog tagit en hellång stång som tog alla fönstren :)

2013-11-04 @ 15:35:01
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Monkan

Ikea har stänger man kan fästa i taket och dom har sväng me om man vill . Mamma hade sån i förra lgh och det var snyggt med en längd som avslut på varje sida liksom ..:)

2013-11-04 @ 18:34:10
Postat av: Karin

Kanske en kappa över de 2 stora fönstren och en fin lite större blomma i det lilla?

Knacka på hos en granne annars och be att få kika ;)

2013-11-04 @ 21:51:18
URL: http://liamojag.blogg.se
Postat av: Anna - Vitt eller svart

Hm, svårt. Jag skulle troligen sätta en enfärgad rullgardin eller liknande i det smala fönstret och ha vanliga gardiner (kanske av hissmodell) i de andra. Alltså tre separata men samma modell i de två fönster som ligger i fil. :)

Sv: 25 kg måste ha varit tungt, puh!

2013-11-05 @ 10:45:28
URL: http://vittellersvart.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0