Home sweet home

Jag är verkligen glad att vi flyttat från vår hyresrätt i studentområdet till detta fina gula radhus i ett barnvänligt område. Det står inte halvfulla ölflaskor här och där ute på gården och framför allt så är det tyst på kvällarna. Studentkollektivet i min fd trappuppgång hade fest vardag som helg och jag blev tokig på dem emellanåt, ja rätt ofta faktiskt.
 
Dessutom blir jag inte stressad nu när lillan skriker sent på kvällarna, för jag vet att det knappt hörs något in till de enda grannar vi delar vägg med. I hyreshuset var det supertunna väggar och jag kunde höra vad grannarna såg på tv eller vad de hade för lekar under täcket...
 
Det är trivsamt här i min lilla hörna.
 
                                           Så här arg kunde jag bli på studenternas högljudda fester.
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Haha skön bild. Kan tänka mig att det måste kännas så härligt och fridfullt nu :)

2013-11-08 @ 11:12:26
URL: http://mamiwata.vimedbarn.se
Postat av: Petra

Hej!
Förstår dig helt o hållet. Vi bor oxå i en hyreslägenhet där det finns nästan enbart studentboende. Drygt.

Ja vad jag har förstått så tillagar man den i en kopp/mugg i micron. VÄrt att testa. Får bli helgens experiment.

Härlig bild ;)

2013-11-08 @ 13:23:31
URL: http://zupermamman.blogg.se
Postat av: anna

skönt att du trivs :)

2013-11-08 @ 14:21:54
URL: http://heltenklaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0