BF idag

Jahaja, då är dagen här. Beräknad födelsedag är idag. Men kommer det någon bebis? Icket! Har inte känt något överhuvudtaget som indikerar på att h*n ska vilja kommade ut i stora världen. Personligen känner jag att bebisen hade kunnat få komma för tre veckor sedan, hade varit finemang. För jag är less på att vara stor och tung, att inte orka något överhuvudtaget. Men jag får försöka njuta av det mysiga det är ändå att ha en liten i magen. Det är trots allt en väldigt speciell känsla.
 
Jag fortsätter titta på klockan helt enkelt.
 
                                                                        Komsikom!

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Snart snart kommer nog bebis :)

Ja, jag hade faktiskt tänkt att ge bort/sälja älgen, vilken TUR att jag inte gjort det! :)

Postat av: Karin

Komsi komsi lilla bebis!

När jag totalt tröttnat på att vara gravid med Tuva klappade jag på magen och berättade för henne att nu var det många som väntade på henne och det var dags att komma nu. 1h senare gick vattnet

Annars kan du ju frossa i annanas, både gott och sägs sätta igång förlossningen. Värt att testa ;)

2013-09-05 @ 12:18:05
URL: http://liamojag.blogg.se
Postat av: Madeleine

ååå jag kan bara drömma om vilken magisk känsla det måste vara att ha något så fint i väntaan.

2013-09-05 @ 19:14:56
URL: http://fames.se/madeleinealexandra/
Postat av: Karin

Ja, det är frossa som gäller :) tur att det är gott!

Ha ha ja jag skulle ju få panik om jag började tappa tänder :O

2013-09-05 @ 23:37:01
URL: http://liamojag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0