Hembakat

Medan sambon var i Cannes så hade jag besök nästan dagligen av mina systrar och mina föräldrar. Även några av barnens kusiner kom förbi. Riktigt trevligt och avslappnat. Visst sitter jag och ammar konstant, men när det är familjemedlemmar som är här så blir jag inte uppstressad över det på något sätt.
 
Innan lillan föddes passade jag på att baka och fyllde frysen med bullar, kakor och även ett antal matlådor. Toppen att bara plocka fram sådant ur frysen när någon kommer förbi. Fast nu börjar förrådet sina, dags försöka börja baka mera. Hur jag nu ska lyckas med det mellan amningstillfällena?
 

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Mums va gott ! hembakt må vara det "bästa", men skulle tiden tryta finns det ju en hel del godsaker i köpehyllan oxå :)
Kram

2013-09-23 @ 13:18:15
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Mamma Cherie | Träning - Vardagsliv - Företagande

Det där såg heller inte helt fel ut :) Tror allt att jag får ta mig tid att baka något gott någon dag :)

2013-09-24 @ 11:26:48
URL: http://www.mammacherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0