Utrensning

I samband med vår flytt har jag insett hur mycket jag samlat på mig under åren. Sådant som jag aldrig kommer behöva eller använda. Sådant som mina barn kommer att grimasera åt när jag dött och de ska rensa upp efter mig. Så jag har försökt rensa så gott det går. Mycket är det inget fel på, men inget jag behöver samla på, och sådant kan man alltid försöka kränga på loppis. Aldrig dumt försöka få en liten slant för sånt man ändå inte vill ha kvar.
 
Brukar du sälja saker på loppis?
 

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Jag har aldrig sålt på loppis, men borde absolut göra det för i vår källare finns galet mycke saker som vi aldrig kommer använda :)
Jag läste faktiskt bara halva första boken - jag fick lixom aldrig tiden att räcka till, MEN jag ser fram emot filmen och dess ögongodis utan allt för höga förväntningar på handlingen ;)

2013-09-03 @ 10:06:17
URL: http://frokenmela.se
Postat av: tess

Aldrig sålt, men är flitig på att köpa ;D
älskar fynd!

2013-09-03 @ 15:50:21
URL: http://www.nattstad.se/Pregzilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0