Är du en blivande buzzare?

Gillar du att testa nya produkter? Då är Buzzador något för dig! Jag har själv varit med i flera år och fått vara med i roliga kampanjer från bla Falbygdens, Marabou, LÓrèal, Dove osv. Man får hem en produkt att prova på och ofta får man även så att man kan dela med sig till vänner och bekanta, det handlar om marknadsföring helt enkelt. Efter att man provat produkten ska man rapportera in vad man tyckte om den, något som inte tar lång tid att genomföra.
 
Just nu söker de de följande målgrupper:

-kattägare
-matintresserade
-tonåringar 15-18 år
-skönhetsintresserade
-pedanter
-personer över 30 år med värk i kroppen
-bloggare
-mammor
 
Registrera dig kan du göra här. Lycka till!
 
 
Buzzador

Kommentarer
Postat av: ansepanse

jag har varit med i Buzzador ett antal år redan men jag har aldrig fått något ändå
ha det gott
kramar

2014-04-10 @ 11:05:26
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Madde / Livet som mamma och lärare

Varit medlem sedan 2006, men upplever att sidan blivit sämre. Från början fick man jätteroliga buzzningar och det var även baserat på poäng man tjänat in. Jag har ganska höga poäng men blir sällan med längre. Det känns snarare som att de nu endast är nykomlingarna de satsar på, oss som varit med från starten skiter man liksom i.

2014-04-11 @ 06:12:21
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0