Loppi Blogbag Vårpepp

Det är så roligt att få prova på nya produkter, jag gillar verkligen det! Så det är helt underbart att få hem en blogbag från Loppi! Denna gång med temat Vårpepp och den innehöll följande:

- Blackberrie –  LSHP Mealbar från Naturdiet. Den är berikad med 1/5 av dagsbehovet av vitaminer och mineraler. Tog den till lunch igår då jag inte orkade göra mig någon mat pga febern. Höll mig mätt hyfsat länge på den även om den är mer tänkt som ett mellanmål.

- Supernature Purely Greens Max är ett kraftfullt och avancerat supermatkomplex som är speciellt sammansatt för nordiska förhållande. Produkten innehåller supergräs, alger, grönsaksextrakter, enzymrika frukter och speciella utvalda örter.  Supergräs?! Detta ska bli intressant...! Erkänner att det ska bli lite läskigt att testa denna då jag inte alls vet vad supermatkomplex är egentligen?!

-  Sun-Kissed Bronzing Minerals från Sheer Cover. Ska bli spännande att testa denna, har hört så mycket positivt om just Sheer Cover!

- Nya Vitalinea PRO från Danone är ett gott, naturligt proteinrikt mellanmål i portionsförpackning som finns i smakerna jordgubb, blåbär och passionfrukt. Letar ständigt efter nyttiga mellanmål, förhoppningsvis kan denna bli en ny favorit!

 - Friggs Te+ Sockerbalans är ett rootboste berikat med krom som bidrar till att bibehålla kroppens normala blodsockernivåer. Jag dricker gärna te och kan det hjälpa blodsockret att hålla sig på en bra nivå är det aldrig fel!

- Bok från Herlequin; ”Min så kallade Kärlek”. Hoppas jag kan njuta av den i sommar!

- STEP BY STEP från Ekorrens Ekologiska Godis. Innehåller inga konstgjorda färg- och smakämnen  eller syntetiska sötnings- och konserveringsmedel. Inga konstigheter – bara 100% naturligt gott. Perfekt! Detta ska jag dela med sonen imorgon, vilket bra lördagsgodis!

Stort tack Loppi!!

 

Kommentarer
Postat av: nathalie - mamma till charlie <3

det téet gillade jag skarpt. dricker en kopp på morgonen och gärna någon under dagen. gillar inte thé så mycket annars så blev faktiskt glatt överraskad!

2014-04-25 @ 11:10:38
URL: http://livetomyarp.com
Postat av: ansepanse

vad roligt att prova nya produkter :)
ha en fin fredag
kramar

2014-04-25 @ 11:46:27
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: anna

vad mkt grejer, alltid roligt när man får hem ett sådant paket :)

2014-04-25 @ 21:40:56
URL: http://heltenklaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0