VIP-paket från Reddville

Fick hem ett paket för några dagar sedan som innehöll Reddvilles vip-utskick innehållandes tamponger och produkter från Modifast. Modifast erbjuder kost- och måltidsersättningsprodukter för den som vill kontrollera sin vikt. Jag har personligen aldrig använt sådana produkter tidigare, men ska testa dessa och se om det kan vara något för mig. Har ju 7 väldigt envisa gravidkilon som vägrar försvinna och så länge de sitter kvar får jag inte på mig mina kläder!
 
Fram till 28 april så kan du få testa 8 portioner av deras chokladpudding för endast 79 kr (ord pris 109 kr). Dessa köper du på Modifast hemsida och ange kampanjkoden APRIL2014 så drar de av rabatten.
 
Ska som sagt testa denna chokladpudding och de två bars som följde med i utskicket, jag återkommer senare om det!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Meddela gärna hur det går. Jag har 15 envisa kilon som vill flytta "hemifrån" :)
Smakar det gott är det lättare att följa och hålla..

Ha´t så bra

2014-04-16 @ 20:40:09
URL: http://beauty-beholder.bloggplatsen.se
Postat av: B1

Fick modifast bars från buzzador för ett bra tag sen, helt ok smak

2014-04-16 @ 22:20:09
Postat av: Malin-tvillingmorsan

Mums! :D

2014-04-16 @ 22:28:55
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: anna

alltid värt att testa. bars tycker jag är gott, man får se upp lite bara för vissa sådana innehåller en hel del socker. kram

2014-04-17 @ 08:19:16
URL: http://heltenklaanna.blogg.se
Postat av: Åsa

Inte för att vara negativ... men ofta går Du upp igen närDu börjar äta mat och de innehåller rätt mycket socker.
Jag testade något liknande när min mage & tarm bråkade väldigt för något år sedan, fungerade bra på så vis att magen blev lugnare och jag var mätt.
Ang löss verkar vi ha klarat oss... men det är ju kompislek varje dag under lov så risken finns ju fortfarande, även om nu Elin leker med kompisar vars föräldrar skulle berätta med detsamma om de fått ovälkomna besökare.

Ha en fin Skärtorsdag, kram

2014-04-17 @ 12:37:01
URL: http://naltabblovers.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0