Dan efter dopparedan

Även idag vaknade vi tidigt trots att vi alla kom i säng sent igår. Vi hade en härlig julafton med massor av god mat och härligt sällskap! Barnen fick fina klappar och alla verkade nöjda med dagen när det var dags att säga tack och hejdå. Måste erkänna att jag nästan känner mig bakis av allt jag fick i mig igår och då drack jag inte ens alkohol! Är rädd att frossandet kommer fortsätta idag, maten är full med god julemat och godis. Den som känner sig manad är välkommen hit på lite pepparkakspraliner, gjorde alldeles för många inser jag nu. Tur de kan bo i frysen ett tag.
 
Är även din kyl fullproppad med julemat sen igår?
 
Tror minsann att jag ska starta dagen med en ljuvligt god skinkmacka! Önskar er alla en skönt avslappnande juldag!
 
Gårdagens goda grönkålssallad, mmm!
 

Kommentarer
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Vi fick hur mycket mat som helst över. Det var knytkalas med makens familj här hemma hos oss och ingen ville ha med sig rester hem så vår kyl svämmar över. Maken är dessutom vegetarian så jag får väl äta typ 1 kg skinka och ett kg prinskorv själv.. plus 4 burkar med sill!! ha ha

2014-12-26 @ 23:15:37
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com
Postat av: anna

God fortsättning, inser att vi hade mycket mat också. Är glad att vi inte gjorde så mkt godis i år dock har vi många chokladaskar…hua…men det är inte januari ännu och då ska jag försöka mig på en sockerfri månad. Kram

2014-12-28 @ 18:06:22
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0