Hur ska det gå med familjefotograferingen?!

Idag har vi familjefotografering på schemat. Men inatt hade sonen hög feber och lär knappast vara i form för att ställa sig framför en kamera om några timmar. Så tråkigt. Hade väl bara varit att boka om tiden, men jag vann fotograferingen och den måste nyttjas senast 31 december. Nu är frågan om killen som fotar har några tider under mellandagarna eller om vinsten brinner inne om vi inte åker dit idag? Om han inte har andra tider så kommer jag ta med mig lillan och det får bli en mor-dotter-fotografering om inte annat.
 
Men håll gärna tummarna att han har någon tid över under mellandagarna! Vill ju helst ha med mig hela familjen.
 
Har iallafall fått vakna till vackra vintervita träd! Synd på den dåliga bilden bara, men det är riktigt tjusigt ute!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria Grahn

Så typiskt, hoppas det ordnar sig och att du får en ny tid. Krya på han 💗

2014-12-20 @ 08:05:38
Postat av: Åsa

Så himla trist, jag hoppas verkligen Ni kan vara med på fotografering hela familjen.

Fin bild :)

2014-12-20 @ 08:20:04
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: Mammsen

Hoppas sonen snart är på benen igen så han kan träffa tomten frisk o kry och att det löser sig med bilderna.

2014-12-20 @ 14:27:55
URL: http://mammsen.wordpress.com
Postat av: anna

åh vad fint. vi får komma upp och fira jul hos er, här ösregnar och blåser det. ingen julkänsla alls :(

2014-12-22 @ 10:23:13
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0