Tappad kund

-Hej lilla lokala Företag X! Nu ringer jag er för jag har mailat er tre gånger utan att få svar..
-Vi har inte fått något mail från dig. Vilken adress har du använt?
-Ja, den som står på er hemsida, [email protected].
-Den går inte att maila på, den har vi bara för utgående mail.
-Men varför har ni den då i er kontaktruta på hemsidan?
-Nej, det vet inte jag.
-Nehepp. Men jag ringer ang min beställning som ni meddelade att ni skulle skicka den 25, den har inte dykt upp hos mig...?
-Nej, för den ligger här. Men jag vet inte varför.

Ridå!
 
bildkälla

Kommentarer
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Morrr, vad arg jag hade varit! Bra service är A och O tycker jag!

2014-12-05 @ 22:25:53
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/
Postat av: anna

fy vad arg och trött man blir på sådant, bläää

2014-12-07 @ 10:53:21
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0