5 månader

Tack och lov blev det ingen långvarig sjukstuga den här gången (peppar, peppar). Sonen har varit feberfri hela dagen och verkar helt återställd. Det finns inga tecken på insjuknande hos någon annan i familjen, så nu håller jag tummar och tår att vi får hålla oss friska ett tag framöver.
 
Idag blir min lilla glada tjej hela 5 månader! Vad fort tiden har gått! Hon är en glad och duktig liten tjej som är lättsam att ta med om man ska någonstans. Det enda hon behöver jobba på är det där med att sova lite längre sömnpass om nätterna. Att börja vakna en gång i timmen gillas inte av mor och far.
 
Hennes första dag i livet sken solen och himlen var vackert blå!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Tiden går ju så vansinnigt fort! njut av bebistiden! Hadem in systerdotter på 6 mån här på besök förut och jag kan inte fatta att jag nyss höll en nyfödd ;)

SV: Inte ett dugg svamligt ;) ÅH vad skönt att veta att jag inte är ensam! Jag känner mig som en värdelös mamma ibland och M ä den glänsande pappan ;)

2014-02-12 @ 00:32:09
URL: http://finest.se/dentvetydigamamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0