Fel lag!

Jag är infödd umebo och då faller det sig naturligt att heja på Björklöven i ishockey. Ok, jag vet, de har förlorat sisådär 14-15 matcher i rad nu. Men jag hejar på dem i både med- som motgång, så är det bara. För länge sedan spelade de i samma division som SAIK, grannstadens Skellefteås lag och det uppstod någon slags hatkärlek mellan lagen (kanske inte så mycket kärlek iofs?). Sedan dess har jag lite svårt för Skellefteå, iallafall när det gäller hockey.
 
Detta tycker sambon är kul. Jättekul. Så för en tid sedan kom han hem med en present till mig. Jag kräktes nästan lite och han skrattade gott. Jädrans karl, han gav mig små hockeyspelare iklädda fel lags färger!

Jag ska hämnas!
 
 

Kommentarer
Postat av: en plats i solen

haha hämnas på du, det är inte mer än rätt..

oh ja jag njuter för fullt av livet och kärleken

2014-02-19 @ 21:25:23
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0