Buzzador - Dettol

Tror de flesta av er känner till Buzzador, men för er som inte vet så kan jag berätta att det handlar om mouth-to-mouth-marketing. Man blir erbjuden att vara med i en kampanj och det är upp till var och en om man vill vara med. Tackar man ja och blir utvald så får man prova en produkt (kan även vara en tjänst) som man sedan ska berätta sin åsikt om för sina vänner. Ofta får man även små varuprover att dela med sig av. Sedan rapporterar man in hur många man "buzzat" för och vad man tyckte om produkten.
 
Den här gången har jag fått buzza Dettol No-Touch Hand Wash System. Det är en automatisk tvålpump som hjälper till att minska alla bakterier man kommer i kontakt med. När du för dina händer  till den så doserar den automatiskt en viss mängd tvål utan att du behöver röra vi pumpen. Perfekt!
 
Jag tycker den funkar jättebra! Sonen tycker dessutom det är riktigt roligt att tvätta händerna med denna, så jag behöver inte längre tjata om att han ska tvätta dem. Erkänner att jag själv tycker det är lite skojigt med denna apparat. Har haft gäster som provat Dettol hos mig och som sedan åkt raka vägen till affären och köpt en egen, snacka om gott betyg! Jag känner att jag kan ärligt rekommendera denna, vare sig du har barn hemma eller inte!
 
Skulle du själv vilja bli buzzador? Då kan du registrera dig här och sen inväntar du bara deras kampanjförfrågan. Det kan dröja, men den kommer! Själv har jag varit med i ett antal kampanjer. Bland annat har jag provat på ost från Falbygdens ost, skönhetsproduker från LÓreàl och Dove, kaffe från Löfbergs och godis från Malaco.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Är oxå med i Buzzador, orkar dock ej delta just nu, kräver för mycket ansträgning...

Har faktiskt funderat på klippning under 2014 ,

I morgon sista lovdagen,
Sedan allvar & vardag,

2014-01-06 @ 14:33:51
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: Jonnie

Ja de e skönt att komma ut och röra på sig lite

2014-01-06 @ 14:38:51
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: sannas rum

Åh dettol... Min aupairfamilj i London körde på det ÖVERALLT, de har ju massa produkter och det enda jag minns är att de verkligen dödade alla bakterier som kom i dess väg. Fungerade även att rengöra heltäckningsmattan med den ;P

2014-01-06 @ 16:33:55
URL: http://sannasrum.se
Postat av: sannas rum

Sv; haha, heltäckningsmatta över huvud taget är läskigt ;P

2014-01-08 @ 01:51:18
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0