Febern driver krigsföring mot sambon

Men vad är detta?! Sambon var feberfri hela dagen igår och även imorse. Men nu är febern tillbaka! Sonen vaknade än en gång med över 39 i feber och har haft massor med näsblod. Även lillan har haft 39 i feber. Så jag har varit i kontakt med sjukvården då hon är så liten. Fick uppmaningen att ge febernedsättande och avvakta.
 
Hinner inte med så mycket mer än att försöka ta hand om mina 3 sjuklingar här hemma. Tur jag står på benen iallafall! Än så länge. Peppar, peppar.. Surfar runt lite och läser bloggar medan jag ammar, men det där med att lämna kommentarer med pekfingervalsen har jag mer eller mindre stått över idag. Sköt om er därute!
 
Pst, ni får som sagt gärna rösta även idag på bidrag 10 och 12. Varje röst räknas! :)
 
      Tur glass funkar för det mesta när de små är sjuka och inte vill äta ordentligt!
 

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Fy också! Hoppas era små krya på sig snabbt! Men glass är nog bästa medicinen mot feber :)

Jag röstar och röstar. Vilka tror du fuskar? Har faktiskt noll koll på det? Men det är ju nån som kom upp till toppen och försvann direkt?!

Hoppas att ni får en fin kväll trots feber! Och du har fått en till följare du med!

kram

2014-01-23 @ 18:38:15
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: ansepanse

då blev även Lillan sjuk, stackars liten, ja, det är ju förstås inte mindre synd om storebror och pappa heller förstås
krya-på-er
kramar

2014-01-23 @ 18:54:34
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: LindaViola - med bebis i magen!

sv; Ja, det är ju faktiskt så. Jag har inte riktigt fått in i huvudet hur långt gågna vi är så ibland när jag ser mig i spegeln tänker jag "shit! Jag kan inte dölja magen längre" och det är ju faktiskt inte så konstigt med tanke på att det bara är 6 veckor kvar. Haha.

2014-01-23 @ 19:56:46
URL: http://lindaviola.blogg.se
Postat av: Johanna

Nej va jobbigt med så mycket feber på allihopa!! Hoppas det försvinner nu!! Förstår det blir körigt för dig :(

2014-01-23 @ 20:42:19
Postat av: Fröken M

Stackare !! Krya på er allihop !!
Kram

2014-01-23 @ 20:48:34
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Anonym

Kikar in och lämnar krya på kramar och önskar trevlig helg, fortsätter rösta, men det ser mörkt ut för mig, inte på topp tio trots idoga försök, men det ser ju bra ut för dig :-D KRAM!

2014-01-24 @ 07:56:06
Postat av: Anonym

Det var jag som var anonym...

2014-01-24 @ 07:56:32
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0