Forceful - Swegmark of Sweden + rabattkod

Jag har haft turena tt få bli utvald till ambassadör hos Swegmark of Sweden. De tillverkar och säljer underkläder och har funnits sen 1937, då under namnet H. Swegmark Fabriks AB.
 
Som ambassadör är tanken att jag ska prova deras produkter och ge feedback på dem, allt för att de ska kunna förbättra sina produkter ytterligare. Denna gång har jag fått prova deras sport-bh Forceful.
 
Forceful är sydd med ett speciellt tyg, Thermo Cool. Det betyder att den håller dig varm när det är kallt och kyler när det är varmt. Axelbanden är vadderade och går att justera. Det går även att välja om man vill haka ihop axelbanden, perfekt då man kan anpassa den utifrån det linne man vill ha över! Se bild nedan så ser ni hur det ser ut.
 
Jag har hunnit använda sport-bh'n ett antal gånger under juli månad och jag måste medge att den är väldigt bekväm. Det är inga sömmar som skaver och axelbanden är lagom breda för att inte skära in i axlarna. Vissa dagar har jag sprungit i 29-gradig värme och svettats massor. Ändå har bh'n känts behaglig att ha på sig efteråt. Min gamla sport-bh har varit genomblöt och hemsk efter ett sådant pass och inte alls varit rolig att ha på sig. Kan erkänna att jag kommer att kasta bh'n jag haft sen tidigare, har insett nu hur dålig den egentligen är. Dessutom känner jag verkligen vilket bra stöd Forceful ger och det gör att jag rör mig mer när jag motionerar!
 
För övrigt är bh'n i sig väldigt snygg, så jag har faktiskt varit ute och sprungit i den utan vare sig linne eller t-shirt över! Hade aldrig vågat en sån sak om det inte var för all min träning senaste tiden och för själva sport-bh'ns skull. De i kombination gav mig modet att springa offentligt trots att min mage känns som en fluffig deg!
 
Jag har försökt komma på något negativt att säga om Forceful, men inte lyckats. Det skulle möjligtvis vara att det vore roligt om den fanns i andra färger än svart/hallon. Ett tips till er som har eller snart får smått därhemma; det finns en variant av denna som är ger möjlighet att amma. Den hade jag gärna haft, för ibland har jag haft på mig sport-bh'n ganska länge och när jag då har velat amma har jag fått ta av mig hela plagget istället.
 
Sugen på att testa en sport-bh från Swegmark? Isådana fall kan du få 50 kr i rabatt tom 1 oktober 2014 på valfri sport-bh. Uppge isåfall koden FBAMB14V när du gör din beställning. Glöm inte mina tips om vad man ska tänka på när man köper en sport-bh!
 
 Betyg: 5 armhävningar av 5 möjliga
 
Jo, jag klippte bort lapparna innan jag gav mig ut på första löprundan... ;)
 
 
3 nedersta bilderna är lånade från swegmark.se
 

Kommentarer
Postat av: Soffi

Tack för tips och rabattkod!

2014-07-30 @ 06:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0