Post-it Super Sticky Notes

Har fått buzza Post-it Super Sticky Notes via Buzzador. Det som skiljer dem från andra liknande produkter är att det starka häftämnet gör att lappen sitter bättre. Perfekt, jag nyttjar post-it konstant, tycker de är toppen. Jag använder dem hemma så väl på arbetet. Ramen runt datorskärmen kan vara helt täckt av lappar ibland! Så det är toppen att dessa sitter extra bra! Om någon är intresserad har jag några produkttester kvar att dela ut, just hojta!
 
Skulle du själv vilja bli buzzador? Då kan du registrera dig här och sen inväntar du bara deras kampanjförfrågan. Det kan dröja, men den kommer! Själv har jag varit med i ett antal kampanjer. Bland annat har jag provat på ost från Falbygdens ost, skönhetsproduker från LÓreàl och Dove, kaffe från Löfbergs och godis från Malaco.
 

Kommentarer
Postat av: nathalie - mamma till charlie <3

tycker också postit är smidigt, fast använder det inte själv nu haha..

2014-06-17 @ 10:31:11
URL: http://livetomyarp.com
Postat av: Åsa

Har aldrig direkt kommit på att använda post it lappar, är ju sån som skriver almanackan full...

Jo visst är det bra att jag - om vi bortser från min kroniska sjukdom - är relativt frisk... Även om jag ibland önskar att min sjukdom var något vanligt som läkare sjukvård känner till och kan om inte bota så i alla fall lindra... Fatta när jag nästan ville ha MS då när läkaren misstänkte det...

Kram

2014-06-17 @ 11:19:39
URL: http://naltabblovers.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0