Tips!

Det är full rulle i det gula radhuset. Barnens kusin har varit här hela dagen och ska sova över, sonen är överlycklig! Alltid roligt att se dessa två pojkar busa och ha skoj tillsammans! Själv har jag passat på att städa, göra matlådor och träna nu när jag har haft sambon hemma större delen av dagen (han har fått passa lillan).
 
Vill passa på att tipsa er om att Buzzador söker nya medlemmar. De ska snart ha en kampanj med Vanish och letar efter de som vill delta i kampanjen. Så är du inte medlem sen tidigare kan du registrera dig här.
 
Vad gör man egentligen som medlem hos Buzzador? Man får hem en produkt att prova på och ofta får man även så att man kan dela med sig till vänner och bekanta, det handlar om marknadsföring helt enkelt. Efter att man provat produkten ska man rapportera in vad man tyckte om den, något som inte tar lång tid att genomföra. Dessutom är det helt gratis! Jag har själv varit med i flera år och fått vara med i roliga kampanjer från bla Falbygdens, Marabou, LÓrèal, Dove osv. Har själv buzzat Vanish och det var ett riktigt generöst paket som jag fick!
 
 
http://www.rsc.org/learn-chemistry/resources/chemistry-in-your-cupboard/images/vanish/figure_18.jpg
bild lånad från rsc.org
 

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Har varit medlem sedan 2005, men upplever att det blivit sämre. Numera får jag nästan bara betalkampanjer och förr i tiden fick man erbjudanden ofta med roliga saker. Vet flera som gått ur, sen lockar det med poängen. Men de funkar ju inte alls, jag har massor med poäng men får knappt några kampanjer så känns som det där företaget var bättre förr.

2014-06-14 @ 11:45:56
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0