CupCard - för dig som gillar det personliga!

Det är inte ens två månader kvar till julafton och det är hög tid att börja tänka på det här med julkort. Jag vet att många som har barn och/eller husdjur gärna skickar personliga sådana med bild på sina små skatter. Är själv likadan då jag tycker det är tråkigt att köpa färdigtryckta kort med en tomte eller två på.
 
Så därför vill jag tipsa er om sidan CupCard! Där kan du enkelt utforma dina egna julkort med deras smidiga designverktyg och beställa hem precis så många kort du vill ha. Du laddar upp din egen bild, kan skriva din egen text och ändrar precis som du vill ha det.
 
Det är förresten inte bara julkort du kan beställa där, utan du kan även designa tackkort, inbjudningskort för kalas och bröllop och så vidare. Kika in där, du kommer inte bli besviken på utbudet!

Just nu har jag förmånen att få erbjuda mina läsare en rabatt på hela 15%! Ange koden CAMILLA-806D vid beställning. Koden gäller till den 14 november 2014, så passa på nu!
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Jag skickar aldrig julkort, brukar få men skickar inte själv :p.

2014-10-30 @ 11:06:06
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: yasmine mamma till dennis

ja kanske lite lika.
leendet och det vita pärlbandet av tänder. hehe. ja dom passade bra ihop alla fall.
mysigt med busellergodis också ju hehe. gäller att ha godis hemma då.
kraaams

2014-10-30 @ 15:33:41
URL: http://www.yasminegill.blogg.se
Postat av: Veiken

Det är alltid välkommet med bra tips! Vi skickar inga julkort i det här huset! Sent dagen innan julafton eller tidigt på julaftonsmorgon, så ringer vi runt till dem som har skickat julkort till oss! Det blir personligare så tycker vi! :)

2014-10-30 @ 15:48:39
URL: http://www.veiken.se/
Postat av: Margita

Kul att kunna göra sina egna kort. Jag skickar fortfarande en del julkort men inte så många som förr. Det har blivit för dyrt.

Sv Jag är med i något som heter socialposts.se där man får förslag på inlägg man kan skriva och sen få betalt för det. Gå till denna sida:
http://www.socialposts.se/ansok/
Sen är jag också med i Bloggerfy och Blogvertiser.
Tävling har jag ordnat genom att jag själv kontaktat till exempel Tefrossa.se. Det är bara att kontakta företagen och fråga om de vill ha ett samarbete. Lycka till!
Och lycka till i min tävling. Dragning ikväll! :)

2014-10-30 @ 18:15:47
URL: http://sengas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0