Nytt i shoppingkassen

Innan jag rundar av kvällen klämmer jag in en bild på ett plagg som jag uppdaterat sonens garderob med. Det är ytterligare en tröja jag köpt på HM, men denna har tack och lov inte krympt som de andra! Så den behåller vi.
 
Tycker det är tacksamt att köpa åt barnen, kläderna passar oftast utan att de behöver följa med för att prova plaggen. Själv avskyr jag att behöva masa mig in i en provhytt, köper hellre 50 plagg till kidsen än att själv behöva svettas i en provhytt med folk som står i kö utanför, brrr.
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Eller hur? Jag brukar inte heller prova kläder, om det inte är byxor då. Det måste jag prova! Tyvärr är ju Robin så kinkig så om jag köper kläder utan att han är med och godkänner så kommer det bara ligga i lådan...

2014-10-07 @ 11:16:00
URL: http://blogg.loppi.se/mamabeatrice/
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Jag håller med dig.. oftast är mina kassar fulla med barnkläder när jag kommer hem. Eller tröjor som jag inte behöver prova.
Snygg tröja förresten!
ram

2014-10-09 @ 06:27:44
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0