Return to HM

Jag tog tröjorna jag hade köpt på HM, tog bussen ner till stan och knatade vidare till HM-butiken. Förklarade mitt ärende, att en av tröjorna som jag hade köpt där hade krympt i tvätten och att den hade krymt mer än vad jag tyckte var ok. Sa att jag inte hade kvar kvittot, men att jag nyligen hade köpt tröjorna (det var två tröjor som såldes ihop för 99 kr).
 
Karln i kassan började granska tröjorna, slog in några siffror i kassaapparaten och hummade.
 
-Det var ganska länge sen du köpte dessa, va? frågade han.
-Nej, jag köpte dem förra veckan, svarade jag.
 
Han fortsatte humma nåt ohörbart och knappade vidare på kassaapparaten. Plötsligt hade jag ett returkvitto under näsan som han bad mig skriva under och sedan fick jag 99 kr i handen. Jippie! Det var schysst med tanke på att jag inte hade kvar mitt kvitto! Thanks H&M!
 
 
Umeå by me
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tur det gick bra å Du fick byta.

2014-10-03 @ 07:25:47
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Skönt att det gick så "smidigt"!
För det är inte ok att dom ska krympa så mycket ...

2014-10-03 @ 11:27:16
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0