Blodet förstörde hela dagen!

Snacka om besvikelse igår. Planen var att följa sonen till simskolan och sen skulle han och jag ner på stan och njuta av dagen tillsammans. Vi skulle besöka smakfestivalen, shoppa och ta en fika någonstans. Simskolan började bra, T var jätteduktig och riktigt roligt. Sedan drog vi vidare ner till stan och där var det knökfullt med folk! Det gick knappt att se något! Jag tror att det vackra vädret hade lockat ut hela Umeås befolkning. Men efter 5 minuter på plats fick jag näsblod. Och jag blödde rejält. #svordom# Som tur var sprang vi på min syster som erbjöd skjuts hem, så jag nappade på det. Att trängas med tusentals människor och samtidigt bloda ner dem är inte riktigt vad jag tycker är trevligt.
 
Så, det blev varken shopping eller smakfestival. Dock köpte vi med oss lite fika hem så att T inte skulle bli alltför besviken. Själv blev jag smågrinig då jag hade sett fram emot att få umgås med sonen på tu man hand. Men, men. Det kommer ju fler tillfällen!

Idag råder lugnet här hemma, tror att vi alla är lite småtrötta.
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

nä fy vad tråkigt :( det e så typiskt att sådant händer när man har sett fram emot en härlig dag. Kram

2014-09-22 @ 09:05:49
URL: http://heltenklaanna.blogg.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Nä fy så typiskt! Varför händer alltid något sånt när man planerat nåt kul?

.. fin bild i alla fall!

2014-09-23 @ 11:51:15
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0