Hamsterhjulet snurrar

Livet snurrar på i ett rasande tempo just nu och dygnets timmar räcker inte till allt jag vill hinna göra. Vardagarna går ut på att jobba, äta, sova, få barnen i och ur sängen... Så tack och lov för helgerna! De blir däremot hyfsat intensiva då man ska försöka hinna med allt som inte hinns med på vardagarna. Ja, ni vet ju själva..tvätt, städ, fix och trix osv.
 
Dessutom har vi fått beordrad övertid på jobbet, så imorgon ska jag in till kontoret i några timmar. Ska ta med mig sonen och efteråt ska vi luncha ute, gå på bio och shoppa byxor till honom. Så det blir mysigt att få umgås med honom på tu man hand, inte ofta det hinns med. Under veckorna saknar jag verkligen att få vara med mina barn, de är helt klart solstrålarna i mitt liv!
 
Tur semestern inte är alltför långt borta!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Ja det där hjulet... I dag strejkar min kropp, känner mig helt off och har valt att göra inget i dag, borde dock men det får bli en annan dag. Ha det så mysigt i morgon.

2015-04-18 @ 15:53:28
URL: http://www.mammsen.wordpress.com
Postat av: Maria G

Håller med dig, här räcker inte timmarna på dygnet nu. Och Maj månad som kommer blir alltid mycket för oss . Vi har en massa tider, program, jobb, jobb hemma osv. Får se framemot sommaren.

Svar: Vore fint med några extratimmar per dygn så man hann med allt som ska göras och sig själv med :)
radhuslivet.blogg.se

2015-04-19 @ 06:03:42
URL: http://mariagrahn.blogg.se
Postat av: Anna

Vet precis hur det är, känns som att man aldrig hinner något och får skjuta upp allt. Kram

Svar: Ja, alltid nåt som är ogjort :/
radhuslivet.blogg.se

2015-04-19 @ 16:22:23
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0