Idag var det klippt!

Jag hade en sån röta att jag vann en makeover hos en frisörsalong här i stan! De körde en tävling på Facebook och lilla jag hade turen att vinna. Så imorse var det dags att låta dem sätta saxen i mitt hår! Jag har sett bedrövlig ut senaste månaderna, håret har varit på tok för långt och jag har gått runt med diadem bara för att slippa ha eländet i ansiktet.
 
Trodde att det "bara" var en klippning jag skulle få, men den fina frisören Marlene på Studio 88 gjorde även slingor i två olika färger. Jag blev verkligen nöjd! Har inte haft vare sig slingor eller ens nån toning i håret de senaste 8 åren, så det livade verkligen upp med lite nytt!

Tack Studio 88!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde / Livet som mamma, lärare och snart doula

Åh va härligt! Grattis! Blev jättebra! :)

Känns som jag skulle behöva något sånt där lyx med. Sonen blev sjuk i förra veckan och vi ligger på barnkliniken, skelettinfektion och det känns som att jag åldrats 30 år på dessa 7 dagar. Är helt slut mentalt.

2015-08-06 @ 21:42:29
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Anna

Grattis, vad roligt, det var du värd. Riktigt snyggt blev det. Kram

2015-08-08 @ 11:32:24
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Vilken härlig vinst! Och så snyggt det blev! Man mår så mycket bättre när man är nyfriserad tycker jag. Kanske för att man känner sig fräschare...
Hoppas du har det bra annars.
Kram

2015-08-13 @ 08:30:41
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0