Mingel med grannarna

Mina sista lediga dagar inför jobbstarten har verkligen rusat förbi! Har knappt hunnit titta på datorn här hemma! Förutom att vi har haft roligheter på schemat så har vädret varit så bra att jag har försökt vara ute så mycket som möjligt.

Igår hade vi kvartersfest i området. Alla bar ut bord, stolar och sin egen mat och sedan satt vi under bar himmel och njöt av kvällen och varandras sällskap. Mycket trevligt! Sambon fick vara hemma efter att lillan lagt sig, så jag kunde sitta i lugn och ro och babbla med grannarna. En toppenkväll!

Imorgon börjar allvaret. Jobbdags. Behöver jag säga att jag är NOLL peppad? Visst, kul träffa kollegorna igen då de är toppen, men jag vet att det kommer bli en hektisk och stressig höst...
 
Hm, keso och potatissalladen ser mest ut som högar av glass.
Men gott var det iallafall även om jag fuskade rejält med mitt kostprogram.

Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha... ja nutella pizzan kommer enbart köpa för viggos skull ( och kanske lite för C som är GALEN i nutella )
men jag kan tänka mig att den är i mäktigaste laget - även som fredags/lördagsmys ?!

2015-08-23 @ 21:25:14
URL: http://frokenmela.se
Postat av: anna

Vilket trevligt sätt att umgås på :)

2015-08-24 @ 21:49:19
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0