Jobbstress

Vi har haft sjukstuga hela veckan. Lillan har haft så mycket hosta om nätterna så att ingen har kunnat sova. Ringarna under ögonen har aldrig varit större! Hyfsat dålig tajming då både jag och sambon har mycket att göra på jobbet och ingen av oss har tid att vabba så här inför julledigheten.
 
Men det är inte så mycket att göra, bara att bita ihop och försöka jobba på lite extra när man väl är på jobbet. Igår spenderade jag närmare 12 timmar på kontoret och fick undan en del, dock inte tillräckligt. Får försöka tänka att det jag inte hinner med nu finns kvar efter julen (tyvärr). Svårt ibland bara att hålla stressen på avstånd.
 
Vanligtvis har jag lätt för att släppa jobbet när jag går hem, men just nu går det dåligt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: åsa i åsele

Skickar ett gäng krya på kramar

2015-12-17 @ 11:49:13
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Visst är det jobbigt! Den här veckan har jag gjort en arbetsdag på kontoret och en hemifrån, resten har varit vab... man blir rätt så uppgiven!
Hoppas det löser sig för er.
Kram

2015-12-18 @ 13:54:04
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/
Postat av: anna

usch, det är så jobbigt när det är så. Hoppas att du kan varva ner så att du får njuta lite av ledigheten. Ta hand om dig <3 kram

2015-12-19 @ 09:39:48
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0