Redo för beachen!

Vintersolståndet, det är idag det! Efter idag blir dagarna längre och längre och vi går mot sommar och sol igen, hurra! Känner mig genast redo att börja planera inför kommande stunder i solen och jag är ganska sugen på en bekväm strandstol som kan få följa med i bilen. Perfekt ha en sådan när man ska sitta och hålla koll på kidsen när man är någonstans och badar! Hittade en hos Campingnetshop.se som jag kan tänka mig. De har flera olika strandstolar, men den här gillar jag för att den går att justera i 5 olika positioner och fäller man ner den helt blir det fullt liggläge!
 
 
 
 
Nu är väl sommaren en bit bort om jag ska vara ärlig. Men tills dess skulle barnen nog gilla att sitta i den om vi  lät den stå framme i vardagsrummet. Perfekt när sonen vill äta sitt lördagsgodis medan han ser en film, då kan han sitta i denna istället för att vi ska få chokladsmulor och kladdiga gelégodisar i soffan!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0