Shopping hos Eshoes.se

Nu när vi har plockat fram alla vinterkläder så har jag passat på att botanisera runt lite bland mina skor. Det var en sorglig historia. Har inte många skor överhuvudtaget och de skor jag äger har hängt med ganska länge nu. Så det kanske är läge att skriva upp skor på önskelistan som ska skickas till tomten!
 
Hittade några snygga skor från Vagabond som jag kan tänka mig (klicka här) hos Eshoes.se! Det skadar inte heller att det är nedsatt pris på flera av skorna jag gärna vill ha, wiho! För att vara tjej har jag ganska stora fötter, behöver storlek 40-41 och det kan vara ganska svårt att hitta snygga skor i större storlekar. Så jag är glad att Eshoes.se har upp till storlek 42 på vissa modeller!
 
Till att börja med har jag inga snygga skor att ha vid festligare tillfällen. Så vad tror ni om nedanstående sko? Den modellen passar ju till såväl ett par läckra jeans som till en lång eller kort kjol/klänning.
 
 
Sedan behöver jag ett par skor som funkar till vardags och som är bekväma att ha på sig när man ska springa efter barnen. Då är sneakers toppen! De på bilden nedan är nedsatta med hela 33%, perfekt!
 
 
Pst, kan passa på att tipsa om att man kan vinna 2 000 kr att shoppa för om man registrerar sig för Eshoes.se's nyhetsbrev!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria G

Tack för tipset då dottern har problem att hitta större storlekar. Får kika där. Kram

2015-12-12 @ 09:12:23
URL: http://mariagrahn.blogg.se
Postat av: anna

Jätte snygga skor. Jag är ingen skotjej, har oxå ganska stora fötter och har inte lärt mig att gå i klackar :P Unna dig skorna nu, perfekt när de är nedsatt pris :) Kram

2015-12-13 @ 19:14:49
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0