Ett piller gjorde susen

Jag vaknade med tungt huvud, men efter frukost, dusch och en ipren var jag som människa igen så det blev inskolning med lillan trots allt. Känner att jag inte vill missa en dag av den då det är så väldans roligt där! Det är väldigt givande att dels få se barnens glädje och dels att själv få sitta och surra lite med de andra föräldrarna.Visst, hade jag haft feber eller känt mig jättesjuk hade jag självklart inte gått. Vill ju inte smitta ner de små med nånting i onödan.
 
Idag var det dags att säga hej då för första gången, vi föräldrar vinkade och gick iväg till personalrummet. Inte nån av ungarna brydde sig om att vi försvann. Själv tyckte jag att det var skönt få gå iväg och bara vara en stund. Andra föräldrar hade lite jobbigare med att lämna sitt barn, något de själva erkände. När vi föräldrar väl dök upp igen hos barnen reagerade de knappt, de hade inte saknat oss för fem öre.
 
Sen blev det lunch och hemgång. En fin avslutning på första inskolningsveckan!
 
Här åt jag lunch idag. Kände mig som en jätte!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Gud så fint det såg ut :D

2015-02-06 @ 21:01:30
URL: http://matildays.se
Postat av: Maria Grahn

Sååå fint & fräscht det ser ut.

2015-02-06 @ 21:35:11
Postat av: åsa i åsele

Fint & fräscht. Skönt Du mår bättre. Med Js rygg är det inte bra, men bättre, det är okey så länge han inte anstränger ryggen, vilket är svårt då han är extremt rastlös.

2015-02-07 @ 08:33:37
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Vilken fräsch förskola! Lyxigt :)
Hoppas du klarar dig från förkylningen.
Kram

2015-02-07 @ 21:38:35
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/
Postat av: Anna

åh vilket fint kök, verkar vara en väldigt bra och fin förskola. Skönt att det går så bra med inskolning. Kram

2015-02-08 @ 19:20:44
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0