Kastar ut ett litet mayday!

Jag är med i en tävling där man kan vinna startbiljetter till Vårruset om man vinner en veckotävling. I slutänden kan man vinna en resa, men det lär jag ju aldrig göra så Vårruset vore trevligt!

Men, jag tävlar mot en tjej som vann förra veckan och som vill vinna igen. Hade inte tänkt ta upp detta i bloggen, men då hon kan få 100 röster på en timme (hände förra veckan) så behöver jag all hjälp jag kan få.
 
Så om du har tid/lust/ork att hjälpa mig får du gärna klicka på den här länken och gilla bilden på mina två barn som sitter i en snödriva! Vore så snällt och tacksamt! Dock behövs Facebook för att göra detta. Har du Instagram tar jag även tacksamt emot en like där med, där heter jag camillaigj.
 
Stort, stort, stort tack! Puss till er alla!
 
 

Kommentarer
Postat av: åsa i åsele

Kan ju icke hjälpa då jag ej har Facebook, tyvärr.

Svar: Nej, då är det ju inte så lätt :) Men tack ändå för tanken! :)
radhuslivet.blogg.se

2015-02-19 @ 12:07:15
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Postat av: Anna

Självklart så går jag in och röstar :)

Svar: <3
radhuslivet.blogg.se

2015-02-19 @ 12:13:04
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Znogge

Gillat och klart :-)

Lycka till för bilden är verkligen fin!

Svar: Tusen tack, vad snällt!
radhuslivet.blogg.se

2015-02-19 @ 12:30:50
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0