Årsresumé 2014

Hade inte tänkt göra nån direkt sammanfattning av mitt 2014, men blev utmanad av Carita att göra en liten årsresumé. So, here we go!
 
Beskriv året med tre ord. Svar: Sömnbrist, harmoni, familj
Bästa köpet? Svar: Den nya bilen!
Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Svar: Hey Brother (Avicii), Everyting is awesome (från LEGO movie)
Vem har du umgåtts med mest?
Svar:
Linnea, typ dygnet runt under hela året
Vad var din största tabbe 2014?
Svar: Att jag inte var duktigare på att träffa vänner
Har du haft ett förhållande under 2014? Svar: Jorå
Vart reste du under 2014? Svar: Räknas Coop Forum?
Vilka ser du som de största händelserna under året? Svar: Att jag fick besök av en god vän från Brasilien! Att jag lyckades få sambon att vara med på familjefotograferingen, han är grymt fotoskygg. Dessutom har det varit underbart få följa lillan på resan från stillaliggande skrikbebis till dansande pratkvarn!
Har du blivit bättre på något? Svar: Uhm, får återkomma på den här punkten.
Vad var extra dåligt med året? Svar: Sömnbristen?!
Vad var extra bra? Svar: Att jag var föräldraledig hela året, helt fantastiskt underbart få vara så mycket med mina barn!
Lärde du känna några nya människor? Svar:Nja, har fått några nya bekanta, föräldrar till T's kompisar.
Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut? Svar: Jag klappade några älgar..
Gjorde någonting dig riktigt glad? Svar: Många saker! Men tex julklappen från T var fantastisk, ett presentkort att han kan vara barnvakt åt lillan när det behövs.
Vad var din största framgång på jobbet 2014? Svar: Jobbade inte en dag ifjol :p
Största framgång på det privata planet? Svar: Under två månader lyckades jag hålla igång med en timmes träning varje dag, blev nästan imponerad av mig själv! 
Vem saknade du? Svar: En PT!
De bästa nya människorna du träffade? Svar: Bebisarna Filip och David
Vad tänker du göra annorlunda 2015? Svar: Träna mer på regelbunden basis!
Mest stolt över 2014? Svar: Att jag tillslut orkade springa över 3 km utan att stanna, framgång för en soffpotatis som mig!
Högsta önskan just nu? Svar: Att barnen fortsätter vara pigga och friska
Tror du 2015 kommer bli lika bra? Svar: Håller tummarna att nya året blir ÄNNU bättre än det gamla!
Vad kommer du sakna från 2014? Svar: Att få vara hemma varje dag med lillan
Vad spenderade du mest pengar på? Svar: Mat, helt klart mat.
Finns det någonting du ångrar med 2014? Svar: Kanske borde jag varit bättre på att ta mig iväg till Öppna Förskolan?
Blev du kär i år? Svar:Varje dag! I mina barn ;)
Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas? Svar: 11 september, lillan fyllde 1 år och fick frossa loss på tårta.
Största misstaget? Svar: Att jag tog semester från träningen, hittade aldrig träningsformen igen efter det.
Vad önskar du att du gjort mer? Svar: Bakat! Kan inte få nog av att baka!
Och så slutligen; dina planer inför 2015? Svar: Börja jobba och hitta bra rutiner kring jobb/förskola/skola som passar hela familjen.
Vad vill du säga till dig själv inför 2015? Svar: Glöm inte egentiden!
Hur tror du 2015 kommer bli?
Svar: Slitsamt, särskilt om inte lillan börjar sova hela nätter i samband med förskolestarten!
Vilka förändringar kommer du göra inför 2015?
Svar: Rensa i garderoben. Dags att hiva allt jag inte haft de senaste fem..tio..femton åren.
Vad gjorde du på din födelsedag?
Svar
: Applåderade lillan som lärde sig sitta själv utan stöd den dagen!
 
Mitt år handlade mest om barn och träning inser jag nu. Blir intressant se vad jag svarar på dessa frågor om ett år. Alla som känner sig manade att fylla i en årsresumé får känna sig utmanade av mig!
 
Borde även bli bättre på att köpa hem vackra blommor under 2015...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: åsa i åsele

Intressant :) Tror jag ska göra något liknande... eller inte ;-)

2015-01-01 @ 11:10:47
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: Znogge

Sömnbristen är nog det som jag minns från din blogg fast flera farligt goda recept också ;-)

Kram

2015-01-01 @ 11:44:04
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Therese Bjärstig

Har inte gjort någon årsresume i år, får kanske ta å sätta mig med det framledes. är skoj att kunna kika tillbaka på sen, för man glömmer ju så fort! God fortsättning <3 Och så önskar jag dig massor med SÖMN 2015 ;-D

2015-01-01 @ 13:56:01
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Decdia

Vilket år! Men i år hoppas jag att du kommer längre än till coop. ;)

2015-01-01 @ 14:55:52
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Life of Johanna

Härlig lista!

2015-01-01 @ 19:31:33
URL: http://lifeofjohanna.se
Postat av: Kristin

Härlig lista, hoppas att detta år inte blir lika sömnlöst;)

God fortsättning!

2015-01-01 @ 22:47:04
URL: http://onlyfemale.se
Postat av: Anna - Vitt eller svart

Tror jag ska kopiera din lista, jag gillar att sammanfatta saker.

Ja, Coop Forum räknas. :D

Ser att ni haft det fin så nu önskar jag dig och din familj ett fint år, ett jubileumsår ju!

2015-01-02 @ 21:25:21
URL: http://vittellersvart.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0