Change of plans

Idag hade jag något roligt på schemat! En barndomsvän skulle komma förbi med sin pojke som är 6 månader, gäller ju att passa på nu innan jag börjar jobba igen! Men jag fick samtal från skolan, T frös och kände sig hängig. Det var bara att avboka dagens besök och hämta hem sonen.
 
Så nu sitter vi här hemma allihopa och tittar ut på snöovädret därute.
 
Funderar på att baka något, men har slut på strösocker. Har någon av er nåt tips på vad man kan baka utan socker? Står still i mitt huvud...
 
 
Här var han dock pigg och kry!
 
 

Kommentarer
Postat av: åsa i åsele

Kan man baka gott utan socker?

Så trist med inställda planer å sjuk son, jag hoppas det inte blir nån långvarig sjuka å att inte Ni övriga blir sjuka.

2015-01-26 @ 14:59:59
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Postat av: anna

Hoppas att han blir pigg och frisk fort. Kram

2015-01-26 @ 19:25:43
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0