Testagram "må-bra-boxen"

Även jag tillhör skaran som gått med i Testagram. För en liten slant får man hem en box innehållandes 5-9 st produknyheter att prova på och utvärdera. Det är en prenumeration man signar upp sig på när man registrerar sig på deras hemsida, men man kan avsluta den närhelst man vill.
 
Jag har fått hem min första box som jag betalade 59 kr för. Men vill man ha framtida boxar kostar de numera 79 kr. Jag är nöjd med produkterna jag fick hem den här gången och ser redan fram emot nästa box! Produkterna jag fick hem har ett sammanlagt värde på ca 100 kr.
 
Innehåll:
 
Göteborgskex - Remi Caramel, ett kex med seg kola som doppats i choklad. Lyxigt inslagna där varje kaka har ett litet budskap om varför man ska unna sig en kaka. Härligt goda kakor som jag gärna bjuder gäster och mig själv på! Den här produkten tilltalade mig även med dess roliga kartongförpackning.
 
Loka - Blåbär/Hallon, Läskande gott vatten!
 
Lindt - Hello Sweet Popcorn, choklad med popcornbitar i. Har inte vågat öppna denna än, är rädd att den kommer ta slut på fem röda. Spar den till på lördag och delar med sonen!
 
Finn Crisp - Finn Crisp Original, breakfast size, surdegsknäckebröd med 100% fullkorn! Perfekt till frukosten, nyttigt och gott!
 
Finnerödja - Bara Bär, blåbär. Innehåller bara bär, precis som namnet antyder. Gott till tex fil, kvarg och yoghurt. Fungerar även till bakning, det tilltalar ju mig! Kommer absolut köpa en sån här som mellanmål till barnen vid tillfälle.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristin/Onlyfemale.se

Jag har anmält mig också och ser framemot första boxen, tror inte att jag hann med denna omgång tyvärr men väntar med spänning på nästa:)

Kram

2015-01-28 @ 09:11:01
URL: http://onlyfemale.se
Postat av: Decdia

Vilka boxar det finns! Jag har aldrig testat någon men det verkar ju finnas alla sorter. Design, smink och nu mat! :)

2015-01-28 @ 11:15:15
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: åsa i åsele

Känner mig lockad... det låter intressant :)

2015-01-28 @ 11:40:30
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Postat av: anna

Vilka goda grejer, har funderat på att ta en sådan där box men är lite inne på healthy box också och dottern vill ha glossybox, så jag får la välja en. Kram

2015-01-29 @ 07:56:47
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0