CarrieAlong - hjälper till med avlastning

Äntligen känns det som att sommaren har kommit och inte blir det sämre av att semestern väntar runt hörnet! Nu har vi ingen större resa inplanerad, men i slutet av augusti kommer jag åka till Stockholm med sonen i några dagar. Jag har redan börjat fundera lite på det där med packning och har insett att jag inte har nån särskild bra resväska för den resan. En ryggsäck blir för liten och min vanliga resväska är för stor, den funkar dock ypperligt om man ska utomlands en vecka eller två. 
 
Så nu sitter jag och kikar på en sida där det finns massor med fina väskor till bra priser (se här)! Perfekt att kunna sortera utbudet utifrån vilken sorts väska man vill ha, färg, märken osv. Hittade en så charmig weekendväska, en röd med vita prickar. Hur söt som helst!
 
 
Helt bedårande! Men jag hittade även några andra favoriter på sidan CarrieAlong.se! Samsonite-väskan är toppen då man kan dra den. Sånt uppskattar jag. Lättsamt om man ska förflytta sig mycket och långt under en resa. Bara att gå mellan två olika flygterminaler kan vara nog så jobbigt om man har en väska som är lite för tung. Finns det något du värdesätter lite extra mycket när det gäller resväskor?
 
 
 
Det finns även fina resväskor till barn. Hittade några med LEGO-motiv som sonen skulle uppskatta! Men den gulligaste väskan var nog sköldpaddsväskan. Vore roligt köpa den åt lillan när hon blir lite större! Perfekt att ha om/när hon ska sova över hos mormor eller någon av mostrarna!
 
 
Nu är det inte bara resväskor man kan hitta hos CarrieAlong.se, där finns det till exempel handväskor, skolväskor och shoppingväskor. Dessutom har de rea just nu, så in och fynda! Kan även tipsa om att de finns på Facebook!

**Detta är ett sponsrat inlägg**

Kommentarer
Postat av: Kristin/onlyfemale.se

Fina!

Ja visst är det underbart med lite sommar nu!

Kram

2015-06-28 @ 22:15:20
URL: http://onlyfemale.se
Postat av: Decdia

Om jag bara åkt med handbagage så hade jag tagit en sån där man kan dra istället för att bära. Men checkar jag in bagage så föredrar jag att böra handbagaget, krångligt med tvås saker att dra. :)

2015-06-29 @ 11:00:38
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: nathalié - mamma till charlie

ja den röda med prickar var sjukt söt =)

2015-06-29 @ 17:35:01
URL: http://livetomyarp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0