Intensiva dagar

Semester, var är du? Det är ganska mycket nu. Skulle vilja hinna andas lite. Fast mest roliga saker som händer ska erkännas! Igår var jag på after work med kollegorna. Vi satte oss på Allstars i några timmar där vi åt, drack och hade det trevligt. Men jag tror de flesta av oss var ganska trötta efter några intensiva dagar. Verkar som de flesta har mycket på sina scheman just nu.
 
Idag var jag dock ledig hela dagen. Tog ut en föräldraledig dag då lillan skulle kontrollvägas på BVC. Hon tappade så mycket i vikt när hon var sjuk där februari-mars, så de ville se så att hon inte har fortsatt gå ner i vikt. Men det hade hon inte, tvärtom! Viktkurvan pekade nästan rakt uppåt! Inte undra på med tanke på att hon ätit som en häst sen hon blev frisk.
 
Nästa punkt på dagordningen är att dra igång bakandet inför skolavslutningen på onsdag. Det ska bli kul, har saknat att baka! Ska även göra en tårta, får se vad jag hittar på!
 
På väg till BVC med de finaste.
 

Kommentarer
Postat av: nathalié - mamma till charlie

vad bra hon gått upp i vikt! får hoppas din semester är snart. ibland behöver man verkligen det. ha en fin nationaldag!

2015-06-06 @ 06:38:24
URL: http://livetomyarp.com
Postat av: Maria G

Håller med dig, det är så mycket nu. Nu längtar man till värmen, sommaren och att få känna lugnet. Kram och ha en trevlig helg

2015-06-06 @ 07:16:09
URL: http://mariagrahn.blogg.se
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Så skönt att hon ökar i vikt igen :)
Jag längtar också till semestern. Fast som det ser ut nu så jobbar jag bara 2 veckor till, sedan blir jag opererad i en hand och sjukskriven i fyra veckor istället...
Hoppas du har en skön helg!
Kramar

2015-06-06 @ 12:41:28
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Skönt att läsa att vikten går åt rätt håll :)

2015-06-06 @ 19:08:48
URL: http://blogg.loppi.se/mamabeatrice

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0