Nyheter från Cloetta

Fick hem ett kuvert som var lite tjockare än de andra kuverten för en tid sedan. Det kom från Cloetta som bjöd på några av sina nyheter.

Den här gången var det några klassiker som dök upp: salta sillar och colaflaskor. Nu kan man ju fråga sig varför jag fick hem dem då de har funnits länge som lösviktsgodis. Det som är nytt med dem är att de nu börjar säljas förpackade i små påsar med charmig design. Min favorit är de salta sillarna, medan sonen föredrar colaflaskorna. Vilken är din favorit?

Jag har även fått prova på två nya smaker från Läkerol: Ginger Lime och Chli Licorice. Jag är inget större fan av ingefära, så Ginger Lime gick inte hem hos mig även om smaken ändå var helt ok. Då föredrar jag Chili Licorice som smakar god lakrits med lite extra hetta!
 
Alla dessa produkter finns nu ute i butik, så iväg och shoppa vetja!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria Grahn

Vad kul & få testa. Måste nog köpa en av askarna och prova. Ha en härlig helg!

2015-05-22 @ 11:00:13
URL: http://mariagrahn.blogg
Postat av: Inga

Har länkat till dig, hoppas det är OK....har provat ett av dina tips på kassler....gottgott
Ha en bra dag
här i Uddevalla regnar det nu...även vi här nere undrar vart våren är
Kram Inga

2015-05-22 @ 15:06:25
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Lotta

Åh, inte dåligt att få såna godsaker i posten! :) Både jag och barnen är svaga för just colaflaskorna. Speciellt om dom är färska och härligt sega.. ;)

Ginger Lime lät inte supergott faktiskt.. men allt med lakrits är ju en hit hos mig, så det tror jag att jag måste testa!

Ha en bra dag! :)

2015-05-26 @ 12:50:15
URL: http://bakningifokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0