Proud Mama

Snacka om att dagarna rusar förbi! Känns som jag inte hinner nånting! Den här beordrade övertiden som vi har på jobbet just nu gör ju inte saken bättre. Tröstar mig med att det kommer att klirra till ordentligt i plånboken tack vare den. Vet redan vad jag ska göra med pengarna - ska resa med sonen! Längtar redan!

Så det är mest jobb, jobb, jobb som gäller här. Var dock på utvecklingssamtal för sonen tidigare i veckan. Från en stökig hösttermin har allt landat i en lugn och harmonisk vårtermin. Han trivs nu i skolan och är väldigt duktig på de flesta områden. Jag blev så glad och stolt så att jag blev alldeles tårögd! Hoppas innerligen att skolgången fortsätter vara en positiv upplevelse för honom!
 
Ifjol var det avslutning från förskolan.
I år blir det mer "på riktigt" då det blir skolavslutning med de som går i 1an och 2an.

Kommentarer
Postat av: Mirre

Ohh vad roligt, klart att du ska vara stolt =D. Ja det är jobb och hon som gäller här med, man hinner inte så mycket annat =D

2015-05-07 @ 21:17:05
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Anna

Vad härligt att det går bra :)

2015-05-11 @ 09:13:00
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0