Ändrade planer

Hade storslagna planer för dagen. Sonen har höstlov från simskolan så jag tänkte att han och jag skulle ha en mysig dag tillsammans på stan och vi skulle shoppa skor och annat behövligt till honom. Istället går jag runt som en zombie här hemma efter en sömnlös natt. Lillan fick feber igårkväll och jag har sovit som en kratta med henne bredvid mig i sängen, sprattlig och varm som en kamin.
 
Men det slår aldrig fel, så fort man har något roligt på agendan öppnar sjukstugan här hemma. Förhoppningsvis kan vi få till en mysig dag imorgon istället, sonen och jag.
 
Vad händer hos er i helgen?
 
En bild från friskare tider...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Decdia

Stackars dig och lillan! Krya på!
Här händer det inte mycket, men det är precis så jag vill ha det en jobbhelg.

2015-10-24 @ 17:34:24
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: Mammsen

Stackars liten. Jag är så glad att de där småbarnsåren är över eller kanske inte men just det där sjuka hela tiden och alltid. Krya på henne.

Svar: Blir skönt när immunförsvaret funkar lite bättre.. :) Tack! :)
radhuslivet.blogg.se

2015-10-24 @ 20:02:27
URL: http://www.mammsen.wordpress.com
Postat av: Maria G

Vad trist, krya på henne. Själv har jag jobbat idag men sen for vi till Luleå familjen för att njuta av höstlovet.

Svar: Såg en härlig bild du lagt upp på instagram, avkoppling på hög nivå! Njut för mig med! :D
radhuslivet.blogg.se

2015-10-26 @ 21:47:17
URL: http://mariagrahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0