Skratt och kräks

Igår avrundade jag veckan med en trevlig afterwork tillsammans med mina kollegor. Vi samlades hemma hos den ende killen i vårt lilla gäng, betydligt roligare än att sitta på någon krog! Åt massor med gott (se bildbevis nedan) och tog mig några glas vin. Det är ett fantastiskt gäng jag jobbar med. Tror vi kan prata om ALLT! Skrattade mig halvt fördärvad, underbart!

Mindre underbart var det att komma hem. Då hade sonen kräkts över halva soffan, sambon hade i all hast lyckats krascha ett glas och vad säger man... Det var nog tur jag kom hem redan vid 22-tiden!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Paulsson

Oj vad mkt gott, ser fantastiskt ut. Tråkigt avslut på kvällen men härligt att du fick en trevlig AW. Kram

2016-04-24 @ 16:59:54
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0