15% rabatt hos Euroflorist

Kom du just på att det är Alla Hjärtans Dag imorgon och du har inte köpt något? Eller orkar du inte göra någon större ansträngning men vill uppvakta någon ändå? Då kan jag tipsa om att du får 15% hos Euroflorist om du anger koden KYSS. Perfekt!
 
Jag kan tycka det är dyrt att skicka blombud ibland, men aldrig dumt med rabatt! Dessutom blir ju mottagaren väldigt glad! Se bilden nedan för att få hjälp med hur du väljer blommor! Bilden kommer från Euroflorist blogg.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Jag hade inte tänkt "fira" alla hjärtans dag, men nu har jag ändå varit iväg och köpt blommor med Viggo.
Både hans farmor och mormor ska få.
Dessutom ska min pappa firas för att han har fyllt år och eftersom han ska få en upplevelse i present så köpte jag och syrran samma sak till våra "män" som alla hjärtans present så de kan följa med.

När det gäller viggo så borde väl han oxå få något när "alla andra" får, men jag har inte kommit så långt än.
Det kanske blir några slantar att spara till resan och ett kort.
DET tror jag att han skulle gilla :)

Kram

Svar: Låter spännande, det som din pappa och era karlar ska få! Me like upplevelser! Kan inte påstå att vi uppmärksammar alla hjärtans dag, jag och min sambo. Tror det kanske har hänt 2-3 gånger på 14 år att vi gett varandra nåt :P Men för några dar sedan frågade T om det inte är hjärtansdagen snart, så jag har köpt några hjärtformade kakor som vi i familjen ska dela på imorgon. Håller mig på den nivån :D

Är övertygad om att V blir superglad över en slant till resan!! :D
radhuslivet.blogg.se

2016-02-13 @ 16:20:40
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0