Eshoes - Dr. Martens

Under några av mina ungdomsår använde jag kängor. Jag hade dem dag som natt, till såväl jeans som till klänning. Helt otroligt att de höll så länge! Men till slut gav de upp en regnig natt när jag var på Arvikafestivalen och såg på Sisters of Mercy.
 
Har en kollega som ofta har ett par knallröda Dr. Martens och de är så snygga! Blir mer och mer sugen på att investera i ett par själv. Hos Eshoes.se har de just nu nedsatt pris på just Dr. Martens och priserna är inte alls dumma! Vad sägs om rabatt på hela 28% på vissa skor?


 
Sonen fyller år om två veckor och jag funderar på att köpa ett par till honom. Vad tror ni om dessa på bilden till vänster? Grymt snygga och dessutom enkla för ett barn att ta på sig!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till mig själv kan jag tänka mig följande Dr. Martens. Grymt snygga! Don't you think?

Jag kan dock vara skeptisk till att köpa skor online, tänk om de inte passar? Men Eshoes.se lagt upp det så bra att man har fria byten samt 14 dagars öppet köp! Då törs till och med jag investera i skor på nätet! Dessutom har de en jättebra storleksguide som ska hjälpa till att hitta rätt storlek på första försöket. Perfekt!

Pst, missa inte att de har 50% på ett blandat urval ur hela deras sortiment!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0