Sportiga hörlurar

Är på gång att köra igång med träningen igen. Så där på allvar. Har knappt tränat sen oktober och det känns inte bra i kroppen! Så nu håller jag på att se över min träningsutrustning. Något som hjälper mig att få ett bra träningspass är musik, en bra låt kan få mig att ge det där lilla extra under ett träningspass. För att lyssna på musik medan man tränar krävs bra hörlurar. Har provat en del lurar, men de trillar ur så fort man rör sig och när jag kört med sådana där stora hörlurar har det blivit för varmt.
 
Därför har jag spanat in några riktigt läckra sporthörlurar hos Jabra! De har trådlösa lurar som är både svett- och vädertåliga och de ser ut att sitta bra. Så skönt slippa en sladd som dansar runt medan man sportar! Vore grymt med ett par Jabra Sport Coach. De lämpar sig för crosstraining eller inomhusträning och med dem kan man få en bra koll över sin träning med hjälp av Jabras träningsapp. Man kan även få ljudcoachning med över 40 olika övningar, låter precis som nåt jag behöver!

Hörlurarna har även en rörelsesensor som kan mäta tempo, steg, kaloriförbrukning med mera. Jag är imponerad! Tror minsann att jag måste skriva upp dessa på min önskelista då jag snart fyller år!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0