The Cat Is Back!

Jag hann bara posta mitt inlägg igårkväll så dök katten upp och började klösa på vårt köksfönster igen!! AAaaah!

Sms'ade ägaren att katten är tillbaka. Då ringde hon mig och sa att då kan det inte vara deras katt, att de hade sin katt inne och att hon satt och tittade på den medan vi pratade.
 
Alltså...neeej! Jag är alltså tillbaka på ruta noll när det gäller den här katten! Nu har jag dock kontaktat Djurskyddet och lagt ut en efterlysning efter ägaren i olika grupper på Facebook. Får väl se om det ger resultat.
 
Behöver jag tillägga att den klöste på vårt fönster nu på morgonen med? Känner mig elak som inte släpper in den, men jag vill verkligen inte ha den inne hos oss. Ingen katt överhuvudtaget vill jag ha inne! Vill helst inte se dem ute heller då vi bor i tätbebyggt bostadsområde.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mirre

Ohh lite synd om katten är det allt, men förstår dig med, ni har ju valt att inte ha katt. Men du har ju gjort vad du kan

Finns det ingen du känner som tillfälligt kan vilja ha en katt då?

2016-01-29 @ 08:33:16
URL: http://nouw.com/sweetwords
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Helt sjukt detta! Tror att du kan ringa polisen så tar dem hand om katten om jag inte minns fel. Det är inte ert ansvar!

2016-01-29 @ 11:21:01
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Nej, vad jobbigt! Hoppas det löser sig snart. Man kan ju undra varför katten absolut vill in till er. Kanske den har bott där förr?
Kram

2016-01-29 @ 22:05:05
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0