White One

Via Buzzador har jag under en tid använt tandblekningsprodukter från White One för hemmabruk. Kitet jag använde innehöll följande:
 
1st Tandblekningspenna
1st Blue Light™ – Plasmaljus
1st Tandblekningsmunspray
1 st Tandblekningstandkräm
1 st Tandkarta
 
Det tog en stund och lite googlande innan jag kom igång med produkterna då det inte följde med någn bra bruksanvisning (tex hur länge ska man använda plasmaljuset??). Men väl igång så var det lätt och smidigt att använda detta. Dessutom blev mina tänder 1-2 nyanser vitare efter någon vecka! Fast jag gillade inte riktigt att använda plasmaljuset, kändes som munnen svämmade över av saliv.
 
Nu är tyvärr inte mina tänder naturligt vita, så hur bra produkten än är så kommer jag aldrig få kritvita tänder. Men jag blev nöjd över resultatet med tanke på förutsättningarna!
 
#whiteonebuzz #whiteone #Buzzador
 
 
Skulle du själv vilja bli buzzador? Då kan du registrera dig här och sen inväntar du bara deras kampanjförfrågan. Det kan dröja, men den kommer! Själv har jag varit med i ett antal kampanjer. Bland annat har jag provat på ost från Falbygdens ost, skönhetsproduker från LÓreàl och Dove, kaffe från Löfbergs och godis från Malaco.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0