Skoldag

Idag gjorde jag något riktigt roligt. Jag tog ut en föräldraledig dag och hängde med T och hans klass hela dagen! Roligt få ta del av hans vardag som jag vanligtvis inte ser så mycket av förutom om jag lyckas hämta hem honom tidigare någon dag. Men idag var jag med på lektioner, raster och på lunchen. Måste erkänna att jag var förvånad över hur tyst det var i klassen, hur ordentligt de stod i led till matsalen och hur hjälpsamma barnen var mot varandra. Hade en bild av att det skulle vara betydligt mer stök och stoj. Nu finns det nog sådana dagar med, men enligt deras lärare så är barnen så här duktiga. Underbart!

Nu närmar sig sommarlovet med stormsteg och jag hoppas alla dessa barn får en fin ledighet i sommar!

Några 'sommarlovspresenter' som T och hans kusiner fick i fjol.

Kommentarer
Postat av: Anna Paulsson

Vad roligt att vara med så. Jag var tyvärr aldrig det med dottern men ska absolut vara med sen när sonen börjar skolan. Kram

2016-06-01 @ 21:38:10
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Maria

Så mysigt! Har oxå hälsat på nån dag i skolan och det är så roligt att få se vad dom gör. Såååååå skönt med sommarlov snart!

2016-06-07 @ 08:22:58
URL: http://mariagrahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0