Tatueringsdags!

Nu börjar jag lessna. Lillan är fortfarande sjuk! Så tråkigt att bara sitta inne medan solen skiner för fullt utomhus. Men idag stoppade jag faktiskt ner henne i vagnen så gick vi en liten promenad. Även en liten sjukling behöver frisk luft! Nu håller jag tummarna att hon vaknar feberfri imorgon och att vi kan börja njuta av påsklovet fullt ut!
 
Idag roade vi oss med gnuggtatueringar som jag fick av en kollega. Lillan blev MYCKET nöjd! Nöjd är även storebror, för han sover hos sin kusin för andra natten i rad nu.
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Gulligt :)

2016-03-28 @ 23:02:48
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: anna

fin liten fjäril. håller tummar och tår nu för att hon blir frisk. kram

2016-04-01 @ 09:25:02
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0