Pokémon GO-tricket

Man har ju hört talas om hundtricket. Men det senaste måste ju vara Pokémon GO-tricket! Brukar vara ute och promenera med sonen så att han får jaga pokémons och jag får röra på mig. Det är inte ovanligt att vi börjar prata med någon mamma eller pappa (oftast pappor) som också är ute och letar dessa figurer. Oftast sker det vid något pokégym där man får stå och vänta medan barnen ska slåss eller träna gymmet.
 
Det händer även rätt ofta att unga killar (ca 20-25 år) börjar prata med oss när vi stannat för att fånga en pokémon. "Har ni fått tag i någon bra?", "hittat någon grym?!" osv.
 
Tänkte att detta kan vara ett litet tips till alla singlar därute som är intresserad av att hitta en partner. Börja spela Pokémon GO! Jag bara väntar på att få läsa om det första paret som träffats tack vare spelet.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: åsa i åsele

Helt galet att Pokemon är så populärt i alla åldrar,
men samtidigt är det ju jättebra då ungdom å övriga kommer ut å rör på sig.

Här omkring finns inte så många Pokemon,
de samlas tydligen där det finns mycket människor.

Min systerdotter från Stockholm var besviken då hon var här hos morfar & mormor i somras.

2016-10-29 @ 13:46:20
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Nu sen jag fått utmattningssyndrom har faktiskt Pokemon Go varit min räddning. Jag kommer ut och går och det tillsammans med P3 dokumentär gör att jag tar promenader och får chansen att göra annat.

2016-10-29 @ 19:32:33
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Anna Paulsson

Ha ha det måste ju va riktigt bra👍🏼

2016-10-31 @ 08:26:07
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0