2017

Det har hunnit gå 10 dagar på det nya året. Ett nytt år med nya drömmar och nya förhoppningar...
 
Jag brukar säga att jag inte ger nyårslöften, tycker att löften är svåra att hålla, särskilt när jag ger dem till mig själv. Däremot har jag försökt sätta upp olika mål med diverse delmål. Ett av dem är att komma i form under 2017. Fattar inte hur illa jag tagit hand om mig själv de senaste åren, både när det gäller kost och träning. Där har jag ett delmål gällande träningsbiten och det är att orka springa 5 km när det är Vårruset. Hur det kommer att gå, ja, det får vi se i juni.
 
Sen försöker jag väl i största allmänhet att alltid bli en bättre människa, det gör vi väl alla hoppas jag?! Men det är svårt ibland... Vill bland annat vara en piggare och gladare mamma, det kanske jag blir om jag fokuserar lite mer på mig själv emellanåt? Så jag känner att jag får energi som jag kan lägga på kidsen menar jag.
 
Hoppas ni alla får ett fantastiskt 2017!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Gott nytt år på dig! Jättesöt bild också :)

2017-01-11 @ 21:24:32
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: åsa i åsele

Fin bild på lillan :)

Ett Må Bra 2017 behöver vi alla :) kram

2017-01-12 @ 11:52:20
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Postat av: anna

Det kommer du att klara galant. Börja med att gå raska korta promenader, sen utökar du "farten" inte avståndet. Börja jogga och sedan springa, när det börjar kännas bra kan du förlänga avståndet. Börja med typ 1,5-2 km. Kram

2017-01-15 @ 13:42:39
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0