Projekt 1 - vardagsrummet - del 3

När vi flyttade gjorde vi oss av med nästan alla våra gamla möbler. Så vi har investerat i en hel del nya möbler, främst till vardagsrummet. Nedan kan du se ett någorlunda färdigt result av det rummet. Det har tillkommit lite mer utöver det på bilden, men det får jag visa upp vid ett senare tillfälle. Vi är nöjda med vardagsrummet, känns trivsamt och vi är förtjusta i vår coola orangea lampa! Gardinerna är kanske lite i längsta laget, men det får jag ordna nångång när jag inte är höggravid.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lindha M Ohlsson

Shiiit vad fint!

Kraaaaam Lindha

2013-08-28 @ 20:50:41
URL: http://pysselberoende.blogspot.se/
Postat av: monkan

Snyggt snyggt!! Jag tror banne mig att det är samma soffa som vi har. Äre möjligen en äkta Boom soffa ? :) Om inte annat var den otroligt lik iallafall och jag är också mycket nöjd över vår stora braiga soffa.

Svar: Det är en Friday som vi köpte på Mio :) Inte omöjligt det är samma, verkar vara en populär modell :D
radhuslivet.blogg.se

2013-11-12 @ 15:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0